روغن موتورایرانول 8000 وات


ایرانول با توجه به نیاز صاحبان خودرو به انواع روانکارها سالهاست که در این زمینه اقدام به تولید روغن موتور کرده است که از جمله‌ی آن می توان به روغن موتورایرانول 8000 وات اشاره کرد. این روغن موتور با استفاده از پارافینیک بدست آمده که از نفت خام و انجام فرآیندهای دیگر بر روی آن شکل گرفته است. از ویژگی های مهم این روغن موتور می توان به استفاده از آن در شرایط آب و هوایی مختلف اشاره کرد.

اگر صاحبان خودروهایی مانند کیاموتور، مزدا، پاجرو، پروتون، ایران خودرو، پارس خودرو، ریو و غیره هستید، پیشنهاد می کنیم که برای عملکرد بهتر خودروتان حتماً از روغن موتورایرانول 8000 وات استفاده نمایید، چرا که این روغن موتور ویژگی های منحصربفردی دارد که در ادامه به بعضی از آنها اشاره خواهیم کرد.

مزایای استفاده از روغن موتورایرانول 8000 وات

  • مدیریت مصرف روغن و کاهش در مصرف آن
  • افزایش بازه زمانی در تعویض روغن موتور
  • مقاومت و پایداری محصول با توجه به گرانروی بسیار خوب آن
  • جلوگیری از فرسایش قطعات موتور
  • از بین بردن رسوبات قطعات موتور
  • قیمت مناسب و در دسترس بودن آن

شرکت ایرانول از جمله شرکت های مرتبط با تولید انواع روغن موتور است که مدت هاست در این زمینه فعالیت می کند. از جمله روغن موتورهای تولید شده توسط این شرکت را می توان به روغن موتورایرانول فلزی8000 یا 6000 اختصاص داد. با توجه به اینکه موتور خودروها می بایست با استفاده از یک روانکار کارایی بهتری از خود نشان دهند، توصیه می کنیم که اگر از خودروهایی مانند پراید استفاده می کنید، حتما روغن موتورایرانول فلزی8000 را امتحان کرده تا از فوق العاده بودن آن مطمئن شوید.

از ویژگی های روغن موتورایرانول فلزی8000 می توان به جلوگیری از ایجاد رسوب در قطعات، استارت بهتر خودرو، مقاومت در برابر سائیدگی و غیره اشاره کرد. در نظر داشته باشید که این روغن موتور با قیمت های مناسب عرضه می شود که توصیه ما برای تهیه روغن موتورایرانول فلزی8000 مراجعه به مراکز معتبر در سراسر کشور است. دقت کنید که این روغن موتور بر اساس روغن پایه سنتتیک ساخته شده و از تأییده های کشورهای معتبر در همین زمینه برخودار می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتربا مشاورین ما تماس بگیرید.

طراحی سایت : ره وب

09128882740