روغن موتور لیکومولی


 روغن موتور لیکومولی​

زمانی که صدای موتور خودرو بلند می شود، می تواند نشانه ای از بی کیفیت بودن روغن موتور باشد. حتی ممکن است بعد از مدتی، شتاب اولیه خودرو نیز گرفته شود و این موضوعات می تواند به عملکرد خودرو آسیب برساند. در بعضی از خودروها نیز دیده شده است که موتور خودرو به شدت داغ شده که این امر در دراز مدت خسارت جبران ناپذیری به خودرو وارد می کند. از این رو استفاده از یک روغن موتور مناسب پیشنهاد می شود.

یکی از روغن موتورهایی را که می توان برای انواع خودرو در نظر گرفت، روغن موتور لیکومولی آبی است. این روغن موتور که قیمت بسیار مناسبی نیز دارد به خوبی می تواند از داغ شدن موتور و گرمای شدید وارده بر آن جلوگیری کند که این امر سبب بهبود کارآیی موتور خواهد شد.

قیمت روغن موتور لیکومولی آبی از جمله دغدغه هایی است که ذهن صاحبان خود را به خود مشغول کرده است. اما باید بگوییم که با توجه به اینکه عملکرد این روغن موتور بسیار خوب است، هزینه ای که برای خرید این روانکار صرف می شود، کاملاً منطقی به نظر می رسد. تقریباً قیمت روغن موتور لیکومولی آبی را در حدود 125 هزار تا 200 هزار تومان می توان تخمین زد.

روغن موتور مناسب برای پراید چیست؟

از جمله ماشین هایی که در ایران بیشترین استفاده از آن می شود، پراید نام دارد. لوازم یدکی و انواع رونکارهای مخصوص این ماشین در بازار به کرات وجود دارد، اما انتخاب بهترین ها نیاز به تخصص و یا شاید تجربه دارد. یکی از قسمت هایی که در خودرو از حساسیت زیادی برخوردار است، موتور ماشین است. این قسمت باید با استفاده از روانکارها به خوبی آماده فعالیت شود. حال ما در این مقاله می خواهیم تجربه استفاده از روغن موتور لیکومولی برای پراید را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

در واقع زمانی که از این روغن موتور استفاده می شود، موتور جان تازه ای به خود می گیرد و قطعات مختلف موتور بیش از اندازه درگیر نخواهند شد. از ویژگی های استفاده از روغن موتور لیکومولی برای پراید استارت آسان خودرو در هوای سرد خواهد بود.

این روغن موتور در که بسته بندی 4 لیتری و با گرانروی 20w-50 تولید می شود، می تواند در دراز مدت عملکرد خودرو را افزایش دهد و از مصرف بیش از اندازه سوخت نیز جلوگیری کند. لذا با توجه به توضیحات داده شده، اگر از پراید استفاده می کنید، حتماً روغن موتور لیکومولی برای پراید را امتحان کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتربا مشاورین ما تماس بگیرید.

طراحی سایت : ره وب

09128882740