چرا باید از مکمل سوخت استفاده کنیم ؟


 مزایای مکمل های سوخت 

مکمل‌ سوخت یک افزودنی‌ است که همزمان با سوختگیری در کنار بنزین و یا گازوییل در باک بنزین اضافه می شود تا عملکرد خودرو را بهبود بخشد.

از اصلی‌ترین مکمل‌ها ،پاک‌کننده‌ها، روان‌کننده‌ها، تقویت‌کننده اکتان و تثبیت‌کننده‌ها هستند. انتخاب نوع مکمل سوخت به نوع موتور و استفاده شما از ماشین بستگی دارد.

مزایای مکمل سوخت 

۱. بهبود عملکرد موتور: هنگامی که رسوبات سوخت از بین بروند، سوخت و مایعات راحت‌تر در موتور جاری می‌شوند لذا موتور خودرو عملکرد بهتری خواهد داشت. 

۲. جلوگیری از خرابی قطعات: مکمل سوختی خوب است که مانع از خوردگی شود با استفاده از مکمل سوخت نیاز نیست به‌شکل مکرر قطعات موتور را بررسی کنید.

۳. کاهش انتشار کربن: اکثر مکمل‌های سوخت اکثر رسوبات کربن موجود در سوخت را از بین می برند که این به بهتر سوختن و کمتر منتشر شدن کربن در محیط  می انجامد.

۴. حفظ کیفیت سوخت: تجزیه شدن سوخت خودرو پس از عبور از قسمت های مختلف باعث افت کیفیت سوخت می‌شود که باعث تشکیل رسوبات خورنده از جمله کثیفی چسبناک، زنگار و کربن می‌انجامد. این مواد دریچه‌های ورودی و دهانه‌های کاربراتور را مسدود خواهد کرد. استفاده از مکمل‌های سوخت باعث تثبیت سوخت و جلوگیری از افت کیفیت آن می شود.

برای خرید مکمل سوخت با کیفیت بالا و قیمت مناسب به فروشگاه تاپیک کالا مراجعه کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتربا مشاورین ما تماس بگیرید.

طراحی سایت : ره وب

09128882740