روغن موتور ایرانول


یکی از خودروهای پر کاربرد در ایران که مدل های مختلفی دارد، پراید است. با توجه به اینکه پراید از جمله خودروهایی محسوب می شود که خرید آن از لحاظ قیمت، برای اکثر مردم راحت تر است، بیشتر در دسترس افراد قرار می گیرد. همچنین افراد مختلف؛ با توجه به در دسترس بودن  لوازم جانبی  پراید، آن را مناسب استفاده می دانند. یکی از مواردی که در خودروها بسیار اهمیت دارد، بحث استفاده از روغن موتور مناسب است.

در خودرهایی مانند پراید می توان به  روغن موتور  فلزی ایرانول 6000 اکتفا کرد. چرا که این روغن موتور از جمله روغن موتورهای بسیار باکیفیت موجود در بازار می باشد که از قیمت مناسبی نیز برخوردار است. روغن موتور فلزی ایرانول 6000 برای پراید دارای یکسری ویژگی های منحصربفرد است که از جمله می توان به کاهش سائیدگی قطعات موتور و همچنین روانکاری آنها اشاره کرد.

شرکت ایرانول این روغن موتور را در ظرف های مختلف برای مصرف کنندگان آماده کرده است که با قیمت های مناسب در دسترس خواهند بود. در نظر داشته باشید که روغن موتور فلزی ایرانول 6000  برای پراید بر اساس روغن پایه سنتتیک ساخته شده است و به طور قطع دوره تعویض روغن موتور را افزایش می دهد.

اگر به دنبال روغن موتور مناسب برای خودروی پراید خود هستید، همراه ما باشید چرا که ایرانول جزو بهترین شرکت های تولید روغن موتور است که با استفاده از روغن پایه که از گرانروی بالایی نیز برخوردار است، اقدام به تولید انواع روغن موتورایرانول فلزی پراید می کند که درن نوع خود بی نظیر است.

همه صاحبان  خودرو  خواهان روان بودن عملکرد موتور خودروی خود هستند، به همین دلیل به دنبال روغن موتور با کیفیت می باشند. می خواهیم این نوید را به شما بدهیم که شرکت ایرانول با سابقه ای چندین ساله، برای انواع مدل های پراید، روغن موتور خوب و با عملکرد عالی تولید می کند که شما را از هر گونه روغن موتور دیگری بی نیاز می سازد.

از خصوصیات روغن موتورایرانول فلزی پراید می توان به مواردی مانند مدیریت مصرف روغن و تأخیر در تعویض آن، افزایش طول عمر موتور خودرو، جلوگیری از فرسایش قطعات موتور، جلوگیری از ایجاد رسوب در قطعات موتور و از همه مهمتر استارت بسیار راحت، بویژه در آب و هوای سرد اشاره کرد. لذا توصیه می کنیم که حتماً روغن موتورایرانول فلزی پراید استفاده نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتربا مشاورین ما تماس بگیرید.

طراحی سایت : ره وب

09128882740