ویژگی های کیت کامل پنجری لاستیک


کیت کامل پنجری لاستیک 

شما اگر در  جاده‌ها و روستاها و هنگام مسافرت با پنچری لاستیک ماشین مواجه شده‌اید! اگر خانم محترمی هستید که قادر به پنچرگیری لاستیک ماشین خود نیستید !اگر هنگام رساندن یک نفر به بیمارستان دچار این مشکل شده‌اید!اگر در گرمای تابستان و یا زیر باران شدید ماشینتان پنچر شده است! اگر در برف و سرمای زمستان دچار این مشکل شده‌اید!اگر فرصت کافی برای تعویض چرخ پنچر شده ندارید!اگر در جایی هستید که دسترسی به آپاراتی ندارید!اگر آشنایی به نحوه‌ی تعویض چرخ ندارید!اگر لاستیک زاپاس همراه ندارید!
دیگر نگران نباشید …
دیگر نگران پنچر شدن تایر خودروی خود نباشید پنچرگیری تایر بدون استفاده از جک و زاپاس در کمتر از یک دقیقه
مخصوص لاستیکهای تیوبلس روشی که اخیرا آپاراتیها از آن استفاده می کنند. این روش بسیار ساده میباشد و نیازی به تخصص ندارد با راهنمای ساده تصویری در پشت جعبه محصول با استفاده از ماده پنچرگیری و ابزار وصل کننده‌ای که در بسته پنچرگیری ماشین دارید، ماده را روی محل سوراخ تایر متصل کنید.شاید نیاز به فشار دادن هم داشته باشید تا آن به خوبی روی سوراخ قرار بگیرد.
اگر
چسب و یا هر وسیله دیگری برای چسباندن ماده دارید بهتر است روی ماده پنچر گیری بزنید که این کار باعث می شود لغزندگی آن بیشتر شود و راحتتر به داخل سوراخ فرو رود. بعد از خشک شده ماده، اضافه آن را از روی تایر جدا کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتربا مشاورین ما تماس بگیرید.

طراحی سایت : ره وب

09128882740