لامپ های هدلایت


لامپ هدلایت


کیفیت و نوردهی لامپ خودروها خصوصاً لامپ های چراغ جلو از اهمیت بسیاری برخوردار است. توجه کنید که هر چه نور چراغ های جلو و یا عقب خودرو بهتر باشد، کیفیت رانندگی نیز افزایش می یابد. از جمله لامپ هایی که دارای چنین ویژگی هایی می باشد می ‌توان به لامپ هدلایت اشاره کرد. این لامپ نسبت به لامپ های دیگر مانند لامپ های زنونی، از مزیت های زیر برخوردار است:

*طول عمر بسیار بالا

*کاهش مصرف برق

*نور بسیار عالی و البته ملایم

*روشن شدن سریع تر

*مقاومت بسیار عالی

*حرارت بسیار پایین

هدلایت ها از پایه های مختلفی تشکیل می شوند که رانندگان خودرو برای چراغ های متعدد خودرویشان باید از پایه مناسب استفاده کنند. توصیه می کنیم که برای انتخاب لامپ هدلایت مناسب از کارشناسان امر مشورت بگیرید. با این حال اگر قصد خرید لامپ هدلایت برای نور پایین دارید، می توانید از لامپ H7 و برای نور بالا از لامپ H1 استفاده کنید.



همانطور که گفتیم مقاومت و طول عمر لامپ های هدلایت بسیار بالا می باشد. این موضوع احتمالاً به فن کوچکی مربوط می شود که در پشت این محصول کار گذاشته شده است. در بعضی از موارد صاحبان خودرو مشاهده می کنند که کاسه چراغ به دلایل مختلفی خراب شده است اما لامپ هدلایت کماکان به کار خود ادامه می دهد و این موضوع نشانگر عملکرد فوق العاده این لامپ است.

برای استفاده از لامپ هدلایت هیچ محدودیتی وجود ندارد و از هر ماشینی که استفاده می کنید، می توانید از این لامپ بهره ببرید؛ این ویژگی نیز یکی از مزیت های بسیار عالی لامپ های هدلایت محسوب می شود که در لامپ های دیگر مانند زنون وجود ندارد. گفتنی است که به طور متوسط میزان نوردهی لامپ های هدلایت در حدود 14 هزار تومن است و دامنه ولتاژ آن نیز از 9 تا 36 ولت می باشد.

اگر مدت زمان مشخصی از طول عمر این لامپ می خواهید بدانید، باید بگوییم که طبق تجربه های صاحبان خودرو معمولاً لامپ هدلایت تا 5 هزار ساعت بدون هیچ آسیبی کار می کند. از دیگر مزیت های این لامپ می توان به ضد آب بودن آن اشاره کرد.

در فروشگاه های لوازم یدکی مختلف می توانید این لامپ را تهیه کنید. البته در نظر داشته باشید که وجود لامپ های تقلبی در بازار تهیه لامپ هدلایت را سخت کرده است که برای بدست آوردن محصولات اصل هدلایت باید به فروشگاه های مجاز مراجعه کنید.

در نظر داشته باشید که مدیریت سایت تاپیک کالا انواع مختلف لامپ هدلایت را در سایت تهیه کرده است که شما عزیزان می توانید به دلخواه هر کدام را که نیاز داشتید، خریداری نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتربا مشاورین ما تماس بگیرید.

طراحی سایت : ره وب

09128882740