طرز استفاده کیت پنچری


کیت پنچرگیری چیست و چگونه استفاده می شود؟

کیت پنچرگیری ابزاری مهم و کاربردی در خودرو شما می باشد. موقعی که تایر ماشین پنچر می شود برای پنچر گیری وسایل خاصی مورد نیاز می باشد. این ابزارها در کیت پنچرگیری  موجود است و بهتر است همیشه یک کیت در صندوق خودرو داشته باشید.

از مزیت های این کیت می توان به قابل حمل بودن و کم هزینه بودن آن اشاره کرد. ابزاری که در کیت پنچری  قرار دارد شامل دو نوع ابزار نوک تیز که یکی از آنها برای وارد کردن و پاک نمودن قسمت سوراخ و دیگری برای گذاشتن الیاف داخل پنچری می‌باشد. 

پنچرگیری به وسیله کیت پنچرگیری

ابتدا شیء تیز و یا وسیله ای که سبب پنچری لاستیک خودرو شده است را خارج کنید. 

یکی از وسیله های نوک تیز داخل کیت برای  لوازم پنچری  که زبر می باشد را برای باز کردن و پاک نمودن قسمت پنچر شده درون سوراخ وارد کنید.با استفاده از یک حرکت به سمت داخل و بیرون، دیواره سوراخ را تمیز کنید. بعد از این کار به اندازه سوراخ به وجود آمده چند رشته الیاف از درون کیت بیرون آورید و بر روی آن چسب مخصوص بریزید و دقیقا آن را میان برش ابزار نوک تیز بگذارید و با فشار دورن لاستیک وارد کنید.

نحوه کار به این صورت است که باید دو طرف الیاف در حدود ۲ الی ۳ سانتی متر بیرون از چرخ خودرو قرار بگیرد و بعد از این کار باید ابزار را از داخل سوراخ پنچری بیرون آورید. به دلیل اینکه الیاف آغشته به چسب می‌باشند اگر این کار را با تمرکز و طبق اندازه و عمق کار انجام دهید بلافاصله پس از خارج کردن الیاف پنچری بسته می شود و نشتی آن قطع می گردد.

حالا می توانید اضافه و بیرون آمدگی الیاف را ببرید تا کاملا صاف شود. سپس مقداری چسب را بر روی آن بریزید تا سوراخ کاملا بسته شود و لاستیک خودرو را در این مرحله می توانید باد کنید و مجددا از آن استفاده نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتربا مشاورین ما تماس بگیرید.

طراحی سایت : ره وب

09128882740