تفاوت ضد يخ قرمز با سبز


تفاوت ضد يخ قرمز با  سبز 

تفاوت ضد یخ قرمز و سبز در عدم وجود اتیلن گلیکول استاز پروپیلن گلیکول کاملاً بی خطر ، سازگار با محیط زیست است.
محلول اتیلن گلیکول ، برخلاف آب ساده ،
بلافاصله یخ نمی زند. به تدریج و در چندین مرحله انجام می شود. ابتدا بلورهای کوچکی در مایع تشکیل می شوند. غلظت آنها با کاهش دما افزایش می یابد.
 این اتفاق می افتد تا زمانی که  
ضد یخ  با قوام به نوعی بلور تبدیل شود. با این حال ، بر خلاف آب ، که از قبل در "صفر" به یخ تبدیل می شود ، خنک کننده در دمای زیر منفی 50 درجه سانتیگراد متبلور می شود. اگر این رقم 10 درجه دیگر کاهش یابد ، فقط در این صورت ضد یخ کاملا جامد می شود. اما اگر در هنگام یخ زدگی آب منبسط شود و به معنای واقعی کلمه لوله ها و مخزن انبساط را پاره کند .


در اینجا تولیدکنندگان از مواد افزودنی انحصاری سیلیکات استفاده می کنند که برای کاهش تشکیل زنگ زدگی طراحی شده اند. اما همانطور که عمل نشان می دهد ، آنها قادر به محافظت از قطعات فلزی سیستم خنک کننده در برابر خوردگی نیستند. خواص این مواد افزودنی مشابه "Tosol" داخلی است. تنها مزیت این خنک کننده انتقال حرارت خوب است. دومی در فضای داخلی کانالهای سیستم یک فیلم نازک ایجاد نمی کند.
"ضد یخ قرمز چه تفاوتی با رنگ سبز دارد؟" عمر اول تا پنج سال است. در عین حال ، ضد یخ سبز و آنالوگ داخلی "Tosol" می تواند بیش از دو سال در سیستم استفاده شود.
چه عواملی رنگ را تعیین می کند

ضد یخ به دلیل ترکیب آن توانایی یخ زدگی در مقادیر دمای پایین را ندارد. به منظور کاهش دمای مکانیسم های کار موتور و محافظت از آنها در برابر گرمای بیش از حد ، به مخزن گسترده سیستم خنک کننده  حمل و نقل  خودرو اضافه می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتربا مشاورین ما تماس بگیرید.

طراحی سایت : ره وب

09128882740