فروشگاه آنلاین تاپیک کالا 3


 فروشگاه آنلاین تاپیک کالا 3 

درجهان معاصر که تغییرات لحظه‌ای صورت می‌گیرد داشتن ایده‌های نو نیازمند ذهنی روشن و آگاه است. همچنین همزمان با توسعه خدمات در دنیای مجازی فروشگاه لوازم یدکی (فروشگاه لوازم یدکی خودرو ) بر آن است که خدمات به روز و عالی در حوزه فروش انواع روغن‌های ماشین، انواع فیلترهای مصرفی خودروهای داخلی و وارداتی، مکمل‌های سوخت بنزین،و شمع ارائه دهد. لذا باهدف پیشرفت و بهره‌مندی از توانایی‌های به روز، خود را جز پیشگامان صنعت روانکاری قرارداده است.

خدمات پس از فروش فروشگاه لوازم یدکی ماشین

فروشگاه آنلاین تاپیک کالا با تنوعی از محصولات اعم از: روغن‌های موتور، با برندهای معتبر داخلی وخارجی (شرکت نفت بهران، شرکت نفت پارس و ایرانول) برای تمام اتومبیل‌ها و انواع فیلترهای مصرفی خودر: فیلتر سرکان و...شمع خودرو، ‌مکمل بنزین دارد که برای کاربران خود تجربه لذت بخش یک خرید اینترنتی را تداعی می‌کند .هدف اصلی این خدمات: ارسال سریع، ضمانت، اصل بودن کیفیت است.و اتفاقی نو و تازه را می‌آفریند که تحویل و تعویض روغن در درب منازل مشتریان ارائه دهد،و همچنین ارسال تمام محصولات به تمام نقاط کشور جزء افتخارات دیرینه این فروشگاه می‌باشد چرا که رضایت مشتریان ارزشمندترین سرمایه می باشد.

محصولات روانکاری لوازم یدکی ماشین چیست؟

شاید اطلاعات کافی در مورد روانکاری خودرو خود نداشته باشید این سایت محصولات متنوعی در حوزه روانکاری دارد که شامل: روغن موتور، فیلتر خودرو،شمع خودرو،مکمل‌ها، سوخت بنزین خودرو، روغن گیربکس،(دنده) روغن هیدرولیک (فرمان)، روغن ترمز، انواع مکمل‌ها: سوخت بنزین، انواع شمع خودرو، بابرند ها NGKوBoschو..و شوینده‌های مختلف می‌باشد.

سایت تاپیک کالا، بر حسب نیاز کاربرها محصولات خود را دسته بندی کرده است و هر کدام از این محصولات را با برند خودشان و مشخصات آنها داخل سایت معرفی کرده است در ضمن هر محصولی با سه تا عکس متنوع در سایت نشان داده شده است که هر کدام از زوایای مختلف محصول نشان داده شده است. در ضمن در سایت تاپیک کالا می‌توانید به اطلاعات خود درمورد لوازم ماشین یدکی بیافزایید و در قسمت منوی مقاله اطلاعات بیشتری راجع به لوازم خودروی خود داشته باشید تا به راحتی بتوانید از حوادث احتمالی پیشگیری کنید و آسوده خاطر و با اطمینان زیاد از ماشین خود رانندگی خوبی را تجربه کنید، لذا پیشنهاد می‌شود برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت تاپیک کالا مراجعه کنید.

تاپیک کالا  با در نظر گرفتن تمام نیاز‌ها وکمبود‌ها در حوزه  لوازم یدکی ماشین  در تلاش است با استفاده از ابزار مناسب و تیمی قوی، جدیدترین فن‌آوری‌ها را برای گسترش بازار‌های خودرویی و بازار فروش سنتی ارائه دهد تا با عنایت خداوند متعال انتظارات مشتریان در خصوص محصولات برآورده شود.

برای کسب اطلاعات بیشتربا مشاورین ما تماس بگیرید.

طراحی سایت : ره وب

09128882740